willing to wait

shiit det är så jäkla kallt hela tiden, jag tror att jag skulle kunna ha ett styrkepass i 3 timmar och fortfarande vara iskall och ha världens sämsta blodcirkulation. Brukar för mesta dels vara händerna, näsan (haha,vet!) å fötterna som är kalla men nu är mina armar helt kalla, som ett lik.. Ja precis så känns det, jag känns som ett lik och blek är jag också eller nej jag är typ gul (?) haha wtf. Aja nu ska jag gosa med täcket. Btw, bästaste tarre kirrar en blogg åt moi eftersom att det är så mycket krångel med min bajz-blogg. Tack du är så söt. Neeej vadfan öronen är också helt iskalla.. houston we got a BIG problem with a mini girl. My öronsnibbar is like ice ice ice, baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0