I'ts a given

Idag har jag verkligen inte haft tid över att blogga, har suttit vid datan heeela dagen men bara pluggat och facebookat lite, såklart hih. Min syster har varit jätte gullig idag.. och elak! Vi börjar med det positvia:

• Hon lagade en jätte god till familjen idag, potatisgratäng och kött + sallad.
• Hon gjorde en grymt god hallon och blåbärs paj till efterrätt. Skojar inte när jag säger att min mage är svullen nu!

negativt:
• Jag var helt död efter skolan och pluggningen så la mig i sängen en stund och somnade, då kommer hon in, sliter av mig täcket och skriker "SKULLE INTE DU PLUGGA?!? VET DU HUR MAN GÖR BLÅBÄRSPAAJ?!!?" haha fyfan, fattade ingenting..

Får dansa bort pajen imorgon. Woho hade glömt att jag skulle dansa imorgon också, dock lite nervös eftersom det är en ganska så avancerad grupp men äh vafan, jag grejar't! OH det går en skit het kille i min grupp också (tror jag), hur ska jag kunna fokusera!?! Nej behave mini! Det kommer gå jätte bra och åå det är speglar i hela salen så kommer se honom överallt haha bajz också, nej men ärligt. Inget kan knäcka mig... inte ens en jätte het lång, musklig kille med surfar frilla och som framför allt dansar riktigt bra.. nu är det bara att be för gud att han inte ser det här inlägget haha! Skulle vara så typiskt hahaehahehhe...  *bita sig i läppen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0