I'm not in love, It's just a phase that i'm going through

Första dagen på den här terminens dans, det var hur kul som helst. Nyr grupp och ny lärare, kommer dock ha kvar min gamla lärare också (så glad för det!) fast på torsdagar, precis som förut. Fast har bytt grupp där också. Nu börjar jag 17.00 på torsdagar. Slutar skolan 15.30 på torsdagar så det blir en ganska så svettig dag!

Idag dansade vi till Rihanna's "that la la la" jag hade aldrig hört den förut men beatet var underbart, och skön att dansa till. En ganska så lugn låt med lugn dans, men kraft i rörelserna är det ju såklart, dah! Fast vi ska antagligen byta låt och göra en ny dans, brukar alltid bli så haha. Tänkte lägga ut låten som vi dansade till, men blir fanimej osäker på om den verkligen lät såhär, känner ju igen den.. men kanske var någon mix vi dansade till eller så blir bara inte samma sköna ljud från mina högtalare som från dom inne i dansstudion haha :(.. Ajjjjaa den är skön iallafall, låter inte alltid som Rihanna, skönt ju, hennes röst är rätt jobbig tycker jag haha. Sårri rihanna.


Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Härlig blogg!

Läs gärna lite på min blogg om vem jag brukar träffa på från bloggvärlden i mitt lilla Halmstad.

Kram (:

2009-09-01 @ 23:04:44
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0