s a t c

Sex and the city funkar alltid när man är seg och slö. Blir ju inte direkt piggelin avre men jag gillaaaar'e . Lever sig in i carries liv på manhattan, jag har halsbandet iaf! Haha nej men nu ska jag försöka vila igen, kanske plugga lite först. Har biologi prov på onsdag. Vet inte om det är för att det nalkas sommarlooov men jag orkar knappt bry mig om skolan, känns inte viktigt. Fy elinora dålig förebild! Om det är några små elinora pressande sex åringar där ute som ska fylla sju och börja ettan så, really sorry dudes (dude, betyder kompis. Ni har antagligen inte lärt er engelska än) men fan vad tråkigt. Men jaa jag vet att det är viktigt. Varför vet jag inte riktigt men jag vet att jag vet iallafall. Dah. Trött+ sjuk =.. spretiga ögonbryn?! wtf. Usch. Nej nu ska jag bannemej ta en nap! Åh napp.. miss those little things, wääh :(! PÖSS/ elinora

“As we speed along this endless road to the destination called who we hope to be,
 I can't help but whine, 'Are we there yet?'”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0