onsdag

Hej och hallå!
Första skoldagen för mig den här veckan då. Riktigt soft dag. Fick reda på imorse att vi hade uppsamlingsdag vilket innebar halvdag med teknik och halva dagen brännboll. Håller på att bygga hus på tekninken så det är bara kul och brännbollen slapp jag eftersom ingen hade sagt något och jag hade ändå inte rätt kläder. Så jag och albin gick hem till honom gjorde te och kollade på film. Vi såg underbara älskade, bra film, michael nyqvist är sötast i sverige, tror jag haha. Efter det så låg vi och garvade hur länge som helst.. Haha det var läääänge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde idag. Helt galet. Sen myste vi en stund och efter det så följde han mig en bit. Så dagen har som ni kanske fattar bara varit bra. Nu ska jag fortstätta jobba med bild uppgiften som ska vara inlämnad imorgon, härligt! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0