myckte intressant

Min chatt med flickan i rummet bredvid... lät som en titel på ett försök av en svensk "läskig" film fast menade min syster.
Håll i er, detta kan bli spännande!

Micaela:
eggmacka
Elinora: äggsmoergås
Micaela: mejd smur
Elinora: mejcket sallt
Micaela: å mjulk
Elinora: gött mu
Micaela bää..
Elinora: *squeeze squeeze* moo
Micaela: jamey
Elinora: filibabe
Micaela: nu jag gå o ska håret få tvättat, förstått vad menar jag :):)?
Elinora: jag tror jag har förstååått
Micaela: gott
Micaela: hejda ching
Elinora: tju chong

2 minuter senare

Elinora: du
Micaela: jo
Elinora: det är färjan ikväll brum brum tut tut
Micaela: noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Elinora: håkan mums mums
Micaela: basjskorv ursäkta mitt ordval
Elinora: ok kan ju åtminstånde använda z.
Micaela: okej, ska jag göra ett till försök?
Elinora: en gång till
Micaela: nu ska jag gå o diska! bajzkorviz
Elinora: okejz

Jag sa kan. Luriz. Vet inte vad som är konstigast, att jag skrev att jag skulle squeeza mjök ur en mu eller att vi chattade med varandra? WelL welL. Tillbaks till ansiktsboken, syster skulle vara right back typ.. nu.

Har ni tur kanske det blir uppföljare.. *SMILE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0