information

Vet ni, jag sov ju hos albin igår och imorse så fick jag frukost på sängen, inklusive jordgubbar, oboy och mackor yami. Han är så gullig. Vi hyrde föresten Twilight igår. Alla säger ju att den är så jäkla bra så vi kände att vi var tvungna att se den och satan vad bra den var. Ska kolla på den igen ikväll, fast med familjen. Albin har åkt till sitt landställe nu och ska vara borta ända tills på söndag.

IMORGON!! dam dam dam dam dam damdamdamdamdam (trumvirvel).
Imorgon så ska jääättans många i släkten träffas hemma hos farbruur. Vet att jag skrivit det tidigare men det ska bli så roligt så roligt så roleliliroligt. Albin den svikaren kommer inte. biiiiiiiatch. Fast vi ska ses på min födelsedag en stund ändå så han får BANNEMEJ fira mig då. Ok? hoppas du läser detta... OKEJ?.............



Men det var väl allt. TJOOOOOOOOOOOOOOOO for now.

Kommentarer
Postat av: julia

twilight är skitbra :) man blir helt fast vid filmen,haha :P

puss!

2009-05-22 @ 17:31:46
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0