grattis i förskott!

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här. Inte nu på ett tag. Det har visat sig att superwoman inte är odödlig. Ja, det är i egen hög eller låg(?) person som jag säger det här. Jag har fått en rynka... eller kanske två....... BUHUHUÄHÄHÄ.

VARFÖR?! WHYYYYYY. VARFÖR JAG? VARFÖR NU!?! VAAARFÖR I PANNAN!..



10 minuter senare.


Jag har nu samlat mitt förnuft och... (tar mig i kragen) tagit mig i kragen. *haarkel*

Jag har ett problem som måste lösas. En lösning måste finnas. Jag har inte kommit på lösningen än. Men jag har däremot kommit på orsaken.

Det måste ha varit under min "seriöst?" period. Försök själva säga "seriöst?" utan att få en rynka i pannan.. "seriöst?" Nej juste det går inte!

Fan.


Jag fyller ju faktiskt år snart. Här är present tips till mina nära och kära:



Vet inte riktigt om jag är redo för botoxen ännu. Men det blir in case lixxxom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0