goodnight sweetheart..

.. well its time to go, *bidubididu*

Godkväll gott folk!
Har precis duschat fräsch som jag är och nu är det dags att krypa ner i sängen. Ska försöka få vovvisen att vilja sova med migm har ingen lust att sova ensam.. Imorgon skulle jag har varit ensam hemma med kinesen (min hund) men ville verkligen inte vara ensam, så nu ska älsklingen sova över. Vi ska mysa framför tvn och kolla på sex and the city. Låter inte det mysigt? Ohja. Svarar jag alltid på  mina egna frågor? självklart. Nu ska jag sova. Ingen skola imorgon heller, är för sjuk. Jag ska däremot till mitt finska mumin troll till tandläkare utan handskar med illa luktande händer på östermalm, jag dör av längtan. Nej men han är schysst.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0