cool

Okej. Nu har jag precis spytt upp min Qp. Mums. Visste att jag inte kunde äta redan innan jag börjat käka men jag är ju så c00l så jag vill töjja på gränsarna lite. Det är sånt vi coola gör.

För att vara ännu lite ballare så hade jag tänkt ringa min pojkvän och be han komma över och pussa på mig och efter han gjort det så tänkte jag säga att jag precis hade spytt.

Coolt.

NEee nu ska jag käka lite till. Jag vet vad ni tänker... Uuhuuhu cooling.

Albin: my babyu
Elinora: jaa exakt, jag är din äckliga lilla spy bebis. Du borde ta hand om mig hålla mitt hår när jag spyr och sånna romantiska saker

ååh vi är så söta ihop!

Jag i nuvarande läge: B-D - Det vill säga COoOooOOL!

Kommentarer
Postat av: Amanda c

Hello LAVER!

Hör att du fortfarande är lika mysig som alltid :*)

SAKNAR DEEEEEEEJ <3

2009-05-19 @ 18:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0