tatuerad torso

Har precis kollat klart på Irene Huss med stora syster. Den var bra faktiskt. Lite rå men jag gillar'e. Tror den hette tatuerad torso. Stycka stycka splash splash. So if you're into that.. så har jag en film för just dig. Lite sjuk, synd att inte dottern dog i slutet bara. Dålig skådis. Och sen så är jag en liten drama queen så vill alltid att det värsta ska hända i splash filmer :D.

Föresten så efterlyser jag ett par olivgröna bikini trosor. Någon som vet vart jag kan hitta sånna? Blir så aaaargh för de finns verkligen ingenstans och då menar jag ingenstans. Buhu.

♥Life isn't about finding yourself
                     it's about creating yourself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0