tack älskade älskade mammelimamma

JAAAAAAAAAAAA FIFAN VAD JAG ÄR GLAAAAAAD! Åkte in till stan imorse och trackade personalen på hm fick den stackars praktikanten att ringa runt till alla Hm i hela stan och fråga efter den lila jackan men den var tydligen slutsåld..

Jag övervägde att slänga mig framför ett studentflak.

Men ipoden (som jag sa igår att jag skulle köpa) hindrade mig.

För en timma sen så gick jag in på hm.se och hittade den lila jackan men bara i storlek 42. Skitsamme tänkte jag även om den säkert skulle vara lika lång som mina ben så tänkte jag beställa den. Men var ensam hemma och var rädd att den skulel ta slut. Bet på naglarna och studsade upp och ner medan jag väntade på att mamma skulle komma hem så jag kunde beställa.


Senare..


ringer mamma och säger att hon hittat jackan i storlek 34 i södertälje och nu har hon köpt den, AAAAAAAAAAAAAH MEN HERRE MIN SKAPARE dramigbaklängespåentallkotte. Den är minminminmin.

Nu: gråter oavbrutet. Jag är lycklig. En ny människa. Sorglös med en lila jacka. YEEEEES!


Nu ska jag hoppa på sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0