hello lover

oh, han är så läskigt snygg. Marry me marry me marrry meeeeeee. Jag är kär i honom. Jag ska söka upp honom. Jag ska skita i gymnasiet och hitta honom och fria till honom och om han säger nej ska jag stalka honom, låter in te det som en underbar framtid :') ?

Berättade jag om killen som jag träffade när jag skulle köpa min ipod? nee vet att jag inte gjorde det, men tyckte det lät coolt att fråga. Hur som helst. Gick in på siba och där var det nästan helt tomt men det var en kille där, han gick och "kollade" på mobiler och kunde inte sluta kolla för att han var så galet lik (och het) edward cullen, eller jag robert pattinson. Fast han såg mer ut som edward, alltså som han ser ut i twilight. Och så hela tiden så kollade han på mig och såg riktigt mystisk ut. Det var sjukt. Trodde nästan att det var han ett tag. Och sen när jag ställde mig i kassan så var han bara bort. Blev ledsen på riktigt då ;(. Sen när jag berättade det för min syster så blev hon helt galen haha :D. Satan jag borde tagit kort så att ni tror mig eller något, han betedde sig precis som honom också, som han beter sig i filmen haha. /elinora

Kommentarer
Postat av: linnea

Tack så mycket, tyvärr så är det löshår :/

2009-06-15 @ 00:09:54
URL: http://nejas.blogg.se/
Postat av: linnea

Vilken tur jag har :)

Ja det är clips :)

2009-06-15 @ 00:23:35
URL: http://nejas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0