en jätte mysig dag

Dagen idag har varit jätte mysig! Först åkte jag in till södertälje och gled runt i lite affärer och så vidare, jätte fint väder så det var faktiskt mysigt. Sen smsade jag belle och frågade om hon vill äta middag med mig idag, haha en dejt :D. Och det ville hon så vi träffades hos mig och sedan gick vi ner till centrum för att handla. Träffade ludde en snabbis inne på ica också men vi hann inte prata så mycket men blir ändå alltid lika glad av att se honom så det var nice. Hur som helst så bestämade vi oss för att göra ceasar sallad. Den blev såå jäkla god! Och efterrätt blev det såkalrt.. dah! Vatten melon och gammeldags vaniljglas, mhmhm yummi! Vi gick också en hel del promenader haha.

Okej, det här inlägget blev inte så läsvänligt, tryckte bara in allt lite snabbt. Nu ska jag iallafall kolla på film med mamma, vi ska kolla på brudens bäste man tror jag den hette(?) snyggingen från greys anatomy är med så kan inte tänka mig att den är något annat än bra haha. Försten så fyller min lilla mamma år imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0