aaaaaho! nej?

Köpte veet vax idag. Fan det sög ju. Testade lite och visst det funkar men inte speciellt bra och man blir ganska så röd för ingenting. Åtminstånde jag och jag brukar inte vara speciellt känslig. Det gjorde dessutom inte så ont som jag hade hoppats på, hade räknat med mer smärta! Så det är inget jag tipar om hmm.. jag får se vad jag gör nu ska nog köpa en "mousse" och raka benen det blir oftast mycket bättre resultat, så det så. Men jag ska ändå försöka med vaxet men inte säkert det blir bra resultat. Men men alla är väl värda en andra chans, vax som människor hihi. Nu vet ni! elinora♥

Kommentarer
Postat av: emma

ajdå, då ska man inte köpa det alltså

2009-06-28 @ 22:16:30
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: http://onlyalice.blogg.se

onlyalice.blogg.se is back on track.

Nu bättre än någonsin.

Kolla in den!

Puss

2009-06-29 @ 03:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0