mi vida

Hello!♥
åh filmen igår asså.. Har ju sett den förut men kan inte hjälpa att gråta ändå! Den är så fin, sorglig, rolig och allt. Holly (som det handlar om) hennes man vill man ju bara ha. Alla borde få en egen Gerry. Why? - Han är utländsk<3, rolig, snäll, smart, snygg, kan spela gitarr och sjunga.. ÅH bajs också :(. Därför det tar en så hårt att han dör. Men själva tanken att han planerat allt det där som händer i filmen, eller när han strippar för henne haha asså, en sån kille vill jag ha! Fatta vad mysigt att bo tillsammans med sin kille, om man verkligen trivs med varandra och har lite delade intressen ovs. Inte dåligt.

Fast vet ni vad en av mina högsta önskningar är? Ne klart ni inte gör, har inte sagt till någon. Bäst att dela med sig hihi. Okay here we go. Först och främst så vill jag gå ut gymnasiet.. som jag inte ens har hunnit börja på haha, sucks. Men iallafall, jag vill gå ut gymnasiet,  åka på semster till spanien, träffa en spanjor, bli kär, åka hem, åka tillbaka, åka hem, åka tillbaka.. ah ni fattar? Men bara ett tag sen vill jag att han frågar mig om jag vill flytta till spanien med honom. Och JA såklart vill jag det. Sen bara njuta av livet där med honom, kanske börja rida igen då och då? Det är ju ändå spanien vi snackar om, lär inte vara så svårt att hitta en häst som man kan ta hand om. Tänk vad mysigt att rida på utflykt med sin pojkvän, och sen sätta sig någonstans och ha picknick medan hästarna betar bredvid, fabulous..
Eller att jag börjar jobba som reseledare nere i spanien och träffar honom på det sättet.. mmhm can't decide:)

Okej, det var en dröm. Här är min andra, tyvärr krockar dom, typiskt.

Det är att börja på fryshusgymnasiet och gå danslinjen, sedan gå ut gymnasiet och fortsätta vidare mot NY och kämpa för drömmen om att bli en riktigt bra dansare. Skulle vara så jäkla kul. Vilket antagligen är en livsstil mer i min smak fast mer och mer så börjar jag kunna se mig bara slappa i spanien, fast jag vet att jag skulle vilja dansa ändå. Men hey, kan man dansa i sverige kan man väl dansa i spanien? Inget kan stoppa mig!

Åh andra sidan känns det lite trist att jag planerat mitt liv haha. Men men det är som sagt bara drömmar.. än så länge. Men jag tänker iallafall inte bo kvar i sverige längre än nödvändigt, hatar det här landet. Låter dumt men kan inte hjälpa det o.O.. Det är nog inte meningen att jag ska bo här. Iprincip alla säger ju att jag inte ser svensk ut, så det är nog inte här jag hör hemma? :) Kisses♥

oj, sa jag att han mer än gärna får vara en sjungande och gitarr spelande spanjor? Isåfall säger jag det nu!

juanes me enamora- låt oss hoppas att min spanjor gör en sån här fin låt åt mig en vacker dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0