torsdag

Mötte mormor nere på centrum innan hon kom hem till oss. Vi fick med oss det här hem och lite till. Tack så mycket söta du. Det blev inte av att färga hennes hår idag eftersom att hon kände sig lite sjuk och då ska man ju inte färga håret, speciellt inte hemma. Så det får vi göra nästa gång istället. Men vi hade det mysigt iallafall, vi åt lax och god efterrätt. Min mage känns helt full proppad nu så mat till mig blir det inte på en vecka eller två haha. När mormor åkte hem så satte vi på dead zone och kollade några avsnitt. Har blivit helt bunden i den serien. Så bra! Se den om ni inte gjort det. Ikväll tänkte jag försöka lägga mig tidigt, behöver verkligen få mera sömn, känner mig sliten.  Men nu ska jag softa vid tv;n ett tag. elinora♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0