jag är inte trött

Hello!
Min fot har somnat för tredje gånge idag, just my luck  I guess. Föresten så ser jag små människora.. Ja små! dom är faktiskt mindre än mig.. Iallafall så ser jag små människor i ögonvrån hela tiden det är jätte läskigt för sen när jag vänder mig om så är det ingen där. Fast å andra sidan hade jag blivit ännu räddare om det faktiskt varit en liten människa bakom mig.

Nu ska jag föresten ta något och käka är så jäkla hungrig. Sen ska jag sätta mig och kolla på p.s i love you. P.s i love that movie. Den är verkligen otroligt mysig. Puss elinora.

♥Life is not the amount of breaths you take
                              it's the moment that take you breath away.

Kommentarer
Postat av: bestefar

you see them too? :O

2009-07-02 @ 17:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0