embrace

Ahh! Sämsta bild kvaltién men I can't help it pales. Jag har ju ingen kamera och orkar inte låna mamma eller kelas, pajar bara deras saker helat tiden o.O.. Anyway. Jag ville ha ett par svarta sköna skor så fick bli dom här, fast de fanns bara i storlek 37 vilket var lite för stort. Bajz tänkte jag och köpte dom ändå. 

Haha vill ni veta en rolig sak? Ofcourse you want! Min pappa ringde för en stund sen och undrade om jag ville att han skulle köpa nya rakblad till min Venus Embrace hahahahah asså så kul! Rolig reakiton det måste bli när han frågar efter det i kassan. Funny funny, önskar man fick se det :D! Kisses♥

Kommentarer
Postat av: alice

Nice shoooo :)

ÄLSKAR HEADERN! Fucking beauty man.

LOVE

2009-07-19 @ 11:31:15
URL: http://onlyalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0