city imorgon


Åh jag är så dålig på det här, glömmer alltid vad som är bra att ha med sig när man är på semester och sen när man väl är där långt i från hemma så kommer man på vad man tagit med sig haha. Men den här gången ska det bli ändring på det, nu ska jag ha ordning på allt.. Imorgon ska jag och mamma åka in till stan och handla saker som vi vill ha med till Grekland, så det är därför jag gjort den här inköpslistan. Vill verkligen ha lite mer somriga toppar och en jävla massa linnen måste jag köpa, på dagen kommer man ju inte orka klä på sig något annat än typ linne och shorts och jag har slängt det mesta som ni vet så ska köpa lite linnen. Det kommer ju faktiskt alltid till användning så det blir inte ett onödigt engångsköp, I promise! Kisses♥

Kommentarer
Postat av: ELINA

Åh vad härligt, jag ska också till Gekland;) När åker du?

kram

2009-07-12 @ 23:25:20
URL: http://denfinasteelina.blogg.se/
Postat av: Milica

Fina saker

2009-07-13 @ 22:40:38
URL: http://milicajankovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0