bloggtorka

Har inte skrivit på ett tag.. Men det har inte varit något direkt  som hindrat mig, eller.. möjligtvis tv;n. Iallafall så känns det som att jag har lite bloggtorka just nu, hjärntorka. Min hjärna funkar inte, jag agerar som en struts, de vill säga segt. Men ikväll ska jag iallafall kolla på film, kärleks drama blir det, om dom jag hyrde suger så blir det p.s i love you för tredje gången. Jag älskar den filmen och är ner kärad i Gerry ihop om att jag ska få samma liv som dom, förutom att han dör då :(.

Kvällen kommer bestå av två saker: godis och lussebullar och nej det är INGE fel på att äta lussebullar på sommarn! Så då vet ni, ville bara försäkra er om att ni inte skriver något så som att man äter det på vintern. 

Kisses elinora♥

Kommentarer
Postat av: julia

sv.hej sötnos!:) åh vad snällt,ja tänkte det :) jag dansade för några år sen men då pajade knäet så nu vill jag & felicia börja! Okej. Ja jag vill verkligen!

åh vad kul! dans blir alltid roligare när man har en bra lärare :D

puss hjärtat!

2009-07-16 @ 22:04:42
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/
Postat av: julia

sv.ja dansade street & jazz :) okej,tack gumman! :D går man in på deras hemsida då eller?:)hihi ja! du skulle jag kunna få ditt mobilnummmer?:)

puss gulligull!<3

2009-07-17 @ 17:33:21
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/
Postat av: my

vilken fin och bra blogg!

kolla min med och skriv vad du tycker :)

tack :)

2009-07-17 @ 18:11:31
URL: http://mywb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0