tråkig dag

Jahapp, vad har hänt idag? Det har regnat.. mycket. Det gillar vi, åtminstånde jag. Sen har jag ätit en massa godis, det gillar vi inte. Måste sluta med det. Fy. Sen har jag ätit god mat.. suttit vid datan hmm å vilken seg dag har inte gjort något kul alls ;(!

Men imorgon så ska vi åka och ta id korts foton, och gissa vad jag ska göra sen :D... shopppa! Fast nej dom senare gångerna jag har varit shopping sugen så hare bara gått å skogen, men nu jävlar ska jag hitta något och helst ett par jeans som passar. Kan liksom inte ha några av mina som jag hade innan sommare and it sucks, alla har blivit förstora och jag har krympt. Så nu har jag ett par jeans som jag kan och och ett par jeans leggins, KUL! Köpte ett till par jeans leggins idag men dom åker tillbaka till affären imorgon, ångrade mig helt, gillar inte färgen alls.. way to blue! Har föresten fixat min mini pc så att jag kan ta lite flera bilder nu, yay me! Men sen, nästa vecka tror jag.. När jag får min macbook då jäflar skare bli en massa bilder! Nu ska jag kissa! PUSS

Kommentarer
Postat av: Tarre

haha shopaholic=DDD.

2009-08-27 @ 13:05:02
URL: http://www.tarre.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0