spexfoto

Hinner inte skriva så mycket, ska nämligen iväg till Linköping på kräftskiva. Kommer hem på söndag igen. Blev inget bloggande igår eftersom att jag inte hade något internet. Igår var det iallafall skolfotografering och eftersom vi går sista året så hade vi spex. Vi var bönder. Det blev väldigt lyckat faktiskt slutade med att iprincip hela klassen satt på höbalar och jag satt på en leksaks traktor längst fram med Belle och Mattias. Ska strax slänga upp en bild hur fotot blev (om jag hinner). Här är iallafall ett litet smakprov på hur vi såg ut. Haha och jag är INTE en porrig bonde som philip tyckte, meningen var att jag skulle vara baby bonden :D! PUSS
Ni får bilderna imorgon, måste dra nu!!

Kommentarer
Postat av: julia

haha!:)<3

2009-08-30 @ 10:59:25
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0