nightmare

Åh fyfan vilken natt, på ett dåligt sätt! Usch jag hade världens mardröm. Vaknade av att jag hyperventilerade och inte kunde andas. Tårarna bara forsade och så låg jag och skakade. Det var helt äckligt för jag skakade så mycket att jag inte kunde röra på mig, så det tog ett tag att ta sig upp men när jag gick upp så var jag tvungen att kolla på mina ögon och dom var precis lika lysgröna som dom alltid blir när jag gråter.. Bilden gör det inte ens rättvist för dom lös fan haha usch..
Haha vet att dom är helt fula, men var bara tvungen att visa för det ser så sjukt läskigt ut, iallafall i verkligheten. nej usch och fy.

Nej nu måste jag ta tag i  allt även fast jag inte orkar. Idag vet jag nt riktigt vad jag ska hitta på förutom att plugga lite, men sen ska jag nog bara slappa.. eller kanske fortsätta skriva på någon av mina noveller.. vet inte känner för att bara ta det lugnt idag känns som att jag och belle och alla har hittat på någonting varje dag och nu behöver jag verkligen bara vila. så så blir det nog.

Nej nu äre dags för frukost, känner att min magen inte pallar vänta längre. Haha så roligt för när jag blir riktigt hungrig så kan den verkligen få ryck och "skrika" haha helt sjukt. Nej nu: MAT!♥

Kommentarer
Postat av: julia

sv.jaaaaaaaaaaaaaaaaa!:D<33333333333333333333

2009-08-26 @ 07:29:40
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/
Postat av: vanessa

sv: bara bra, den lever och mår bra ;)

2009-08-26 @ 13:49:02
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0