my sweet shoes


Var inne i stan med Belle och Nikki idag. Letade efter ett par jeans som jag såklart inte hittade. Gah blir så irriterad! Varför finns det inga smala och korta byxor? fååååår ååh.... grr. Blir så arg. Dessutom har jag bajz ont i min stortå :(! Köpte iallafall ett par skor idag, dom är så puttinuttig, fast dom var lite stora, trots att jag köpte storlek 36, aaah vafan? Ska jag börja köpa skor på barnavdelningen också eller? va va va? ;( Fan vad jag hatar min kropp, hatar allt ååååh BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Nu ska jag duscha, det är iallafall skönt..♥

oke.. ska inte vara så negativ men jag känner att jag bara vill bort här ifrån, flytta långt, börja om och åh bara.. jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: vanessa

haha va söta! :)

2009-08-25 @ 22:19:50
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0