migrän

okej, kan nt skriva så mycket nu eftersom det är jobbigt att sitta vid datan. För er som aldrig haft migrän så är det äckligt jobbigt att vara i ett ljust rum eller ex. sitta framför datan. Men tänkte uppdatera er lite ändå. Idag har jag som sagt tagit ID kort. Det gick ganska bra blev nöd med 2/4 så nu blire så svårt att välja hum.. Köpte föresten två par jeans idag, från barnavdelningen ofc (y).. ne men dom var snygga kan inte rå för att jag bara kan ha från 11-12 åringars jeans haha :(.. Köpte ett lila grått linne också, plus en skit gullig grå stickad halsduk som hade en luva och två bollar haha kan inte förklara.. Ni får se imorgon. Om jag skulle ta kort med blixt nu skulle jag förmodligen dö, så bäst att låta bli. Bilderna är tagna innan huvudvärken, I look like shit now.. Najti najti fellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0