halv åtta hos mig

Huvudvärken sitter så jag fortsätter att knarka alvedon, ipren och allt annat som säger sig hjälpa, trots att det inte gör det.. Har inte så mycket  att göra just nu, kan inte sminka mig förens mamma kommer hem eftersom att hon har med sig sin bruna kajal och jag har inte hunnit köpa en egen ännu ;$.. Så får hoppas att hon är hemma åtminstånde kvart över 7 så att jag har lite tid på mig eftersom att Belle hämtar upp mig vid halv 8. Har tydligen idrott idag också (y)!! verkligen jätte bra.... Missförstå mig inte nu jag älskar idrott eller jag älskade idrotten som vi hade förut, när vi hade Roger. Nu när han var tuvungen att sluta så har vi fått en kille som heter Christian.. "weho", plus att idrott+migrän+ljuset i idrotts hallen=  inge bra alls. Men aldrig att jag tänker hoppa över första idrotts lektion, får stå ut!
Tror att mamma kom nu, ha en bra dag och önska mig lycka till med fotot haha kan behövas! PUSS OCH SMEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0