blue

ååh så fina färger. Blå har fanimej varit favorit färgen sen BB typ eller något. Nästan iallafall :D. Gjorde en remix med mörk och ljus blått. Haha blev så fult men fina färger ändå, öva öva öva mini! Nej nu ska jag ta och duscha. Föresten så är blogg.se så jäkla sämst. Gulledulle tarre ska hjälpa mig sen och byta blogg, yaay ;* <3

Föresten, varför ska det alltid ut som att jag har mamut händer på bilder? När jag i verkligheten har världens minsta handflator med pommesfrites fingrar?! asså dom blir så fula på bild haha, dom är typ snea också? eller sneda kanske man säger.. hmmm.. pussis


Kommentarer
Postat av: Josefine Ö

haha samma som mig :P

2009-09-01 @ 08:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0