beat it

Köpte två MJ tishor som jag sa att jag skulle göra, blev svart och röd den vita var inte snygg på!

 

Köpte ett par mjukisar som jag letat efter så länge, var tvungen att köpa på herravdelningen eftersom att dom som gör mjukisbrallor för tjejer verkar tror att vi vill att dom sitter tight i asset och pösiga på alla andra ställen?!

 

Sen köpte jag en adidas väska, ville ju egentligen ha den vita som har rött och vitt på sig men den är ju slut såld överallt.

 

Köpte också en brunkajal eftersom att jag snor mammas hela tiden, har gjort det i ca tre år nu, tänkte att det var dags att ta steget mot en friare värld :D, nu ska jag klä på mig börjar blir K A A A A L L L T!

I'm fat borde det stå, ser ut som en liten sumo men det är bara för att jag ville ha stora tröjooor för att det är så galet fult med tajt tishor, sen blir naize till dansen också, som för den delen drar igång redan imorgon, YEAH BABY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0